Agencja

Kampania marketingowa, czyli…

Działania wobec produktu, marki, firmy tak aby osiągnąć zaplanowane cele, oto nasza kompleksowa propozycja współpracy dla biznesu, administracji samorządowej, a także organizacji non profit.

Kreacja

Początkiem pracy twórczej jest rozmowa o tym co trzeba zrobić i co chcemy osiągnąć.

Często ma ona charakter bardzo konkretny i „policzalny” – wyrażony w cyfrach, liczbach, „twardych danych”.

Zaraz potem pojawia się jednak konieczność twórczego myślenia i działania. Rozpoczyna się praca na emocjach i uczuciach. Piszemy teksty, wymyślamy hasła, robimy projekty graficzne, często fotografie, piszemy scenariusze, projektujemy wielkie formaty reklamy zewnętrznej, poszukujemy niestandardowych gadżetów i zaskakujących rozwiązań kreatywnych.

Tak, zapraszamy do współpracy.

Produkcja

Kampania marketingowa, to znaczy..

Identyfikacja: Zaczynamy od rzeczy najważniejszej, czyli: Czego potrzebuje klient i co musimy zrobić?

Budżet: Co możemy zrobić skutecznie przy określonych środkach

Odbiorca: Kto jest adresatem projektowanej kampanii

Cel: Może być sprzedażowy lub wizerunkowy. Do pewnego stopnia możemy je łączyć

Kreacja: Co komunikujemy w kampanii i w jaki sposób

Media: W jakich mediach umieszczamy komunikat

Produkcja: Projektujemy i produkujemy wszystkie zaplanowane elementy kampanii

Realizacja: Przeprowadzamy kampanię zgodnie z planem

Podsumowanie: Analizujemy skutki naszych działań i formułujemy wnioski na przyszłość.